دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت با حضور ۹۰ شرکت فعال با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اصفهان و شماری از مدیران شهری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا طحانیان، مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در مراسم افتتاحیه این رویداد نمایشگاهی گفت: در این سه عنوان نمایشگاهی بیش از ۹۰ شرکت فعال در حوزه‌های مدیریت شهری، مبلمان و طراحی شهری، بازیافت و پسماند، حمل و نقل و ترانزیت کالا و تولید کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات ایمنی، حفاظت و آتش‌نشانی به عنوان مشارکت کننده حضور دارند. جا دارد از یکایک مشارکت کنندگان گرامی این سه رویداد نمایشگاهی تقدیر و تشکر کنیم.

شرکت اکسین سبز اسپادان به عنوان شرکت دانش بنیان تولید کننده ماسک های نانوالیاف، در این دوره از نمایشگاه، به معرفی محصولات و تجهیزات خود پرداخت.

دوازدهمین-نمایشگاه-تخصصی-تجهیزات-ایمنی-و-حفاظت

سید امیر سامع، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: امیدوارم در این نمایشگاه شاهد بروز ایده‌ها، افکار، اندیشه‌ها و تخصص‌ها در مدیریت شهری باشیم و همچنین جا دارد از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به مناسب برگزاری این سه رویداد نمایشگاهی تشکر کنیم.

مهدی بقایی، معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مدیریت جامع شهری گفت: جا داشت در این نمایشگاه میزبان شمار بیشتری از شرکت‌های دانش بنیان باشیم. وی افزود: با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت شهرها، نیاز به استفاده از فناوری‌های جدید در مدیریت شهری بیش از پیش ضرورت دارد که یکی از  اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گفتنی است؛ دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت از تاریخ 10 تا 13 مردادماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان کارشناسان حوزه مدیریت شهری، حمل و نقل و حفاظت، ایمنی و عموم مردم علاقه مند به حوزه های خدمات شهری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *