ماسک FFP2 سوپاپ دار نانوکسین

این دسته از ماسک‌های صنعتی نانوکسین، که معادل ماسک‌ N95 سوپاپ دار هستند، دارای دو لایه‌ی ملت بلون برای فیلتر کردن ذرات در ابعاد میکرون و چهار لایه‌ی اسپان باند با کیفیت بالا می باشند. ماسک‌های FFP2 سوپاپ دار برای استفاده در مکان‌های گرد و غبار، مقابله با آلودگی هوا و آلاینده‌های صنعتی طراحی شده‌اند. به دلیل استفاده از سوپاپ در طراحی و ساخت این ماسک‌ها، تنفس کاربر راحت‌تر می‌شود و می‌توان این ماسک را برای استفاده طولانی مدت انتخاب کرد. در هنگام عمل بازدم، هوا بدون مقاومت تخلیه می‌شود که همین عامل موجب می‌شود که این ماسک برای جلوگیری از انتقال باکتری و ویروس‌های تنفسی گزینه مناسبی نباشد.

ماسک‌ FFP2 سوپاپ دار دارای دو عدد بند کشی روکش دار چهار کش مرغوب هستند که از طریق پانچ ایجاد شده در کناره‌های ماسک به آن متصل شده‌اند و تمام دوخت‌های این دسته از ماسک‌ها با استفاده از دستگاه‌های التراسونیک انجام شده است. جنس سوپاپ استفاده شده در این دسته‌ی ماسک‌ها پلاستیک فشرده با دیافراگم سیلیکونی و کیفیت بهداشتی بالا است. همچنین، این ماسک‌ها دارای فیکسر بینی دوبل با پد داخلی ضد حساسیت هستند و به طور کامل بر روی صورت کاربر قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های این دسته‌ی ماسک‌ها عبارتند از:

  • استفاده از پارچه‌ی با کیفیت و انعطاف پذیر در ساخت ماسک برای استفاده راحت‌تر از آن
  • به کارگیری سوپاپ فوق حرفه‌ای مورد تایید صنایع برای تنفس راحت‌تر
  • فیکسر بینی قابل تنظیم برای جایگیری بهتر بر روی صورت
  • بند کشی برای تنظیم بهتر ماسک
  • استفاده از تکنولوژی جدید نانو الیاف برای فیلتر کردن ذرات در ابعاد میکرون.

در کل، این دسته‌ی ماسک‌ها با استفاده از تکنولوژی و جنس‌های با کیفیت، امکان استفاده راحت و مطمئن را برای کاربران فراهم می‌کنند.

ماسک‌ FFP2 سوپاپ دار نانوکسین برای استفاده در کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی به صرفه است و به دلیل وجود سوپاپ قابلیت استفاده در مدت زمان طولانی را دارا می‌باشد. در نقطه تماس این دسته از ماسک‌ها با صورت، از پد ضد حساسیت استفاده شده که از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری کند و با ایجاد راحتی بیشتر برای کاربر، امکان استفاده آن در مدت زمان بیشتر را فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است که این محصولات یکبار مصرف بوده و قابلیت شست‌وشو و استفاده مجدد ندارند. برای حفظ ایمنی در حین انجام کار و حفاظت از خود، می‌توانید با کارشناسان اکسین سبز اسپادان تماس گرفته و در رابطه با نحوه خرید و قیمت ماسک‌های FFP2 سوپاپ دار و همچنین نحوه استفاده از این محصولات، اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

پد داخلی ماسک نانو
پد اسفنجی داخلی

جهت جلوگیری از فشار گیره بینی و زخم شدن پوست

لایه داخلی ماسک نانو
۶ لایه محافظ از شما

۶ لایه طبقه بندی شده اسپان و ملت

دوخت اولتراسونیک

دوخت دقیق و یک پارچه بدون فضای فرار با دستگاه اولتراسونیک

ملت بلون ماسک نانو
مجهز به دو لایه ملت بلون

جهت محافظت در مقابل ذرات میکرونی

FFP2-N95

تاییدیه ها ی مربوط به این محصول

اطلاعات بسته بندی محصول ماسک صنعتی FFP2  سوپاپدار نانوکسین

تصاویر نمونه محصول