فیلتر نانوالیاف نانوکسین مخصوص کولر گازی

 

فیلتر نانوالیاف نانوکسین برای استفاده در کولر گازی طراحی و تولید شده که باکتری ها را جذب کرده و به لطف خواص ضد میکروبی خود از رشد بیشتر آنها در محیط فیلتر کولر جلوگیری می کند. فیلتر نانو الیاف نانوکسین همچنین بو و گازهای مضر را از بین می برد و از ورود گرد و غبار به محیط جلوگیری می کند. بنابراین تمام ویژگی های آن به تمیزی هوای خانه یا دفتر کار شما کمک می کند.

فیلتر کولر گازی با لایه نانوالیاف

شنیدن صدای سرفه کودکان برای والدین بسیار ناراحت کننده است. در حال حاضر، به دلیل انتشار گسترده آلاینده‌ها، هوایی که کودکانمان آن را تنفس می کنند، تأثیر نامطلوبی بر سلامت آن‌ها می گذارد. سیستم ایمنی و تنفسی کودکان و سالمندان ضعیف‌ تر می باشد و به همین علت آنها بیشتر در معرض آسیب‌ آلاینده‌ ها قرار می‌گیرند.

اگر  کیفیت هوایی که کودکتان آن را تنفس می کند برای شما اهمیت دارد، ما به شما محصول جدید نانوکسین را پیشنهاد می کنیم. میزان کیفیت هوای خانه و دفتر کار خود را با فیلتر نانوکسین به سطح دیگری ببرید. به لطف فیلتر نانوالیاف نانوکسین، می توانید هوا را در هر اتاق مجهز به کولر گازی یا فن کویل به طور موثری تصفیه کنید.

فیلتر کولر گازی نانوکسین چگونه کار می کند؟

برای درک بهتر نحوه ی عملکرد فیلتر نانو الیاف نانوکسین، در ابتدا لازم است که با چرخه عملکرد کولر گازی آشنا شویم. یک دستگاه کولر گازی داخلی هوا را از محیط اتاق می گیرد، آن را گرم یا خنک می کند و سپس آن را به اتاق باز می گرداند. به همین دلیل، هوایی که از قبل در اتاق بود به گردش در می آید، که باعث چرخش ذرات و تصفیه هوای اتاق می شود.

فیلتر نانوالیاف نانوکسین بر روی منافذی متصل می‌شود که کولر از طریق آن هوا را جذب می‌کند. هوا در ورودی از طریق لایه نانوالیاف فیلتر می شود که ذرات گرد و غبار نامطلوب، گرده، باکتری ها و بو ها را به خود جذب می کند. سپس هوای تصفیه شده در دمای مورد نیاز از کولر گازی خارج می شود.

تطبیق پذیری فیلتر مزیت بزرگی است. فرقی نمی کند کولر گازی دیواری، سقفی یا سیار یا حتی فن کویل داشته باشید. حتی مهم نیست که چه برندی باشد. به لطف فیلتر نانو الیاف نانوکسین شما می توانید هر سیستم تهویه مطبوع را با یک لایه نانوالیاف فیلتر کننده تصفیه کنید.

مزایای فیلتر کولر گازی نانوکسین

  • تولید شده مطابق با استاندارد های جهانی
  • توانایی رقابت با نمونه های مشابه خارجی
  • جذب ذرات جامد ریز موجود در هوا
  • اثر ضد میکروبی
  • دارای قابلیت جذب بو
  • قیمت مناسب
  • نصب آسان بدون نیاز به حضور تکنسین
  • عدم نیاز به تعمیر و نگهداری

آموزش نصب و تعویض فیلتر نانوکسین

همیشه دستورالعمل های نصب را دنبال کنید. با باز کردن قاب کولر شروع کنید و صفحه ی حاوی فیلتر را بیرون بکشید. یک غربال درون آن وجود دارد که ناخالصی های بزرگتری را جذب می کند.

صفحه فیلتر کولر را روی فیلتر نانو الیاف نانوکسین قرار دهید و شکل دقیق آن را ردیابی کنید. از قیچی برای برش ابعاد مطلوب فیلتر استفاده کنید. چسب دو طرفه را در اطراف صفحه بچسبانید و سپس فیلتر نانوالیاف نانوکسین را به آن بچسبانید. نیازی نیست که کل صفحه فیلتر را چسب بزنید و می توانید چند تکه کوچک چسب در نقاط مختلف صفحه بچسبانید . صفحه فیلتر کولر را دوباره داخل کولر گازی قرار دهید. پس از روشن شدن کولر گازی، جریان هوا باعث می شود که فیلتر کاملاً به صفحه بچسبد.

آموزش-نصب-و-تعویض-فیلتر-نانوکسین

لازم به ذکر است فیلتر نانوالیاف نانوکسین علاوه بر کولر های اسپلیت، برای فن کویل هایی که با سیستم چیلر مرکزی کار می کنند نیز قابل استفاده می باشد. قاب فن کویل را باز کرده و صفحه حاوی فیلتر را خارج نمایید و ادامه مراحل را مشابه تصاویر بالا انجام دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فیلتر نانوالیاف نانوکسین و آگاهی از شرایط خرید و قیمت، با کارشناسان اکسین سبز اسپادان تماس بگیرید.